nieuws
Nintendo default sfeerafbeelding

Auteur: André Kies (Adhdreej)
Geplaatst op: 2 maart 2010 om 00:00
dsiware

Dsi 3D motion tracking game in de maak

Nieuws | 2 maart 2010 - Nintendo gaat een game uitbrengen die gebruik maakt van de ingebouwde camera. Deze camera is in staat om verschillende werelden in 3D op het scherm te projecteren.

3 Maart biedt hoop
Rittai Kakushi e Attakoreda zal op 3 maart uitkomen in Japan. Als we de video mogen geloven die op Youtube is verschenen, geeft het beeld duidelijk een 3D omgeving weer. Je platte scherm biedt je dan veel diepte in de gameplay, waardoor dit een gigantische revolutie binnen de game-industrie zal betekenen.



Europese plannen?
Momenteel zijn er nog geen plannen voor een US of Europese release. Gezien de fascinerende beelden en het spektakel dat deze nieuwe manier van gamen met zich mee zal brengen, lijkt het enkel een kwestie van tijd voordat we in Europa mogen meegenieten.

reacties
#25116  | 2 maart 2010 07:51 - weerwolfje
Standaard avatar
Reacties: 91
wat is dat nou weer voor vaag spel.... naja het is de eerste game die zo wordt gemaakt dus er zal nog wel verbetering aankomen hoop ik...
#25120  | 2 maart 2010 17:12 - Link
Avatar van Link
Reacties: 2.864
Wow, vind het best wel indrukwekkend!
#25122  | 2 maart 2010 17:23 - Adhdreej
Avatar van Adhdreej
Reacties: 193
Quote:
Wow, vind het best wel indrukwekkend!

Idd, dit is in mijn ogen een hele nieuwe ontwikkeling binnen game-industrie. En natuurlijk zullen er eerst testspellen van lage kwaliteit komen, maar dat wordt vanzelf beter
#25125  | 2 maart 2010 19:17 - Rynelan
Standaard avatar
Reacties: 158
Dit is best wel vet.. k dacht eerst iets met de camera toen k de titel van dit bericht las, zal mij benieuwen hoe dit verder gaat uitpakken dan alleen woordjes zoeken
#25126  | 2 maart 2010 20:25 - Segia
Avatar van Segia
Reacties: 916
Whaha, ziet er echt tof uit, hier kun je zeker vette dingen mee doen!
#25128  | 2 maart 2010 20:55 - captainjp
Avatar van captainjp
Reacties: 1.750
Ik vraag me af of het omgekeerde werkt. Als de omgeving beweegt en de DSi vast staat. Dan krijg je een soort van virtueel raam.
#25498  | 7 juni 2010 16:35 - kajdehoop
Standaard avatar