nieuws
Nintendo default sfeerafbeelding

Auteur: Paul van den Hogen (Incubus)
Geplaatst op: 15 februari 2010 om 10:11
alg

Nintendo: "Wij zullen gaan knallen op de E3"

Nieuws | 15 februari 2010 - Het magazine NGamer heeft aangegeven dat Nintendo grootser dan ooit aanwezig zal zijn op de aankomende E3, die in juni 2010 in Los Angeles zal plaatsvinden. Nintendo's aanwezigheid zal de afgelopen 2 jaar doen verbleken, aldus NGamer.

E3
Ngamer maakte Nintendo fans warm doormiddel van Twitter. Via een tweet liet men weten dat Nintendo grote plannen heeft voor de aankomende E3. Vorig jaar kwam Nintendo uitstekend terug van een teleurstellende 2008 editie. Afgelopen E3 werd bijvoorbeeld Super Mario Galaxy 2 en de nieuwe Zelda game aangekondigd.

reacties
#25026  | 15 februari 2010 10:19 - 00_bever
Avatar van 00_bever
Reacties: 886
als Starfox wordt aangekondigt dan is de e3 voor mij perfect.
#25028  | 15 februari 2010 10:21 - Spicious
Avatar van Spicious
Reacties: 337
Naja vorig jaar waren ze ook niet zo geweldig, sony en microsoft waren beter. Ze moeten heel wat doen om dat nu goed te maken. Ik hoop op een heel nieuw soort game.
#25029  | 15 februari 2010 10:52 - lilfvd
Standaard avatar
Reacties: 20
Mario Galaxy 2 Metroid Other M Zelda Wii Donkey Kong Wii Donkey Kong country 4 Wii, Star Fox F zero Wii Kid Icarus. Pikmin 3


dan knalt Nintendo pas echt
#25030  | 15 februari 2010 12:38 - jordybutter
Avatar van jordybutter
Reacties: 386
Zou wel cool zijn, ja!
Ik ben erg benieuwd!
#25040  | 15 februari 2010 18:10 - Link
Avatar van Link
Reacties: 2.865
Het lijkt me inderdaad vet als ze het gewoon op een heel andere tour gooien en de concurrentie compleet verrassen met opeens wél een spectaculaire show met de ene na de andere aankondiging/video's van games waar nog niets over bekend is. Gewoon vanuit het niets, na twee jaar een matige presentatie, opeens een topshow weggeven . Dan heb ik respect
#25046  | 15 februari 2010 21:19 - Spicious
Avatar van Spicious
Reacties: 337
@link, als ze een topshow weg willen geven dan moeten ze die Reggie ofso niet laten presenteren
#25048  | 15 februari 2010 21:28 - captainjp
Avatar van captainjp
Reacties: 1.750
Dat zou top zijn. De laatste jaren heb ik toch het gevoel dat Nintendo wat afvallig is op de oude kern. En alleen nog maar richt op de 'nieuwe' doelgroep.
#25049  | 15 februari 2010 21:30 - Spicious
Avatar van Spicious