nieuws
Event

Auteur: Rob Polman (RP89)
Geplaatst op: 1 juni 2009 om 12:00


English Translation   Tags: live, blog, nintendo, e3, verslag
alg

Live blog van Nintendo's persconferentie

Nieuws | 1 juni 2009 - Dinsdagavond om 18.00 Nederlandse tijd zal Nintendo tijdens de E3 in het Los Angeles Convention Center een persconferentie geven. Na maanden van speculatie en geruchten weten we na morgenavond eindelijk wat de consolefabrikant in petto heeft voor de fans. Om jou op de hoogte te houden van de laatste ontwikkelingen, zal Nintendo Only gedurende deze persconferentie live verslag uitbrengen.

Let op: De pagina hoeft niet gerefresht te worden.

reacties
#23542  | 1 juni 2009 13:43 - SyncPeter
Avatar van SyncPeter
Reacties: 808
YEs, zeker volgens .
#23544  | 1 juni 2009 17:02 - Segia
Avatar van Segia
Reacties: 916
Volgen, volgen, volgen!
#23545  | 1 juni 2009 17:36 - 00_bever
Avatar van 00_bever
Reacties: 886
zelda, mario party, paper mario. mario kart, super mario, star fox, (super mario war zal leuk zijn) en proffesor layton voor de wii(heb geen ds) nieuwe hardcore game of/en hardcore gameconsole


daar wacht ik op
#23550  | 1 juni 2009 18:30 - Link
Avatar van Link
Reacties: 2.870
Leuk dit, ben ook erg blij met de notifier per e-mail
#23600  | 2 juni 2009 18:17 - Dennis.
Avatar van Dennis.
Reacties: 168
haha. Wat een bout conferentie. iig op dit moment. Die vrouw faalt sowieso. Mario op de Wii? Toppert. :') Wii Fit Plus>Uitmelkerij, wel 6 extra kracht oefeningen

Die Mario is 2d. Wtf, op een Wii. Wie wilt er een 2D spel spelen
#23601  | 2 juni 2009 18:35 - Snor
Avatar van Snor
Reacties: 255
waarvoor kunnen we niet stemmen??
#23602  | 2 juni 2009 18:42 - JoshNL
Avatar van JoshNL
Reacties: 1.412
Golden Sun DS!!!
#23603  | 2 juni 2009 18:44 - Mennez
Avatar van Mennez
Reacties: 679
Wanneer komt Starfox Wii, Pikmin 3 ??
#23604  | 2 juni 2009 19:05 - Jerommeke
Avatar van Jerommeke
Reacties: 551
nintendo fails hard !!! dit is gewoon echt saai. ik ben aan het kijken en verveel me echt
#23605  | 2 juni 2009 19:13 - Quintus
Avatar van Quintus
Reacties: 148
Saaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaai
#23606  | 2 juni 2009 19:17 - 00_bever
Avatar van 00_bever
Reacties: 886
nou galaxy2 die had echt niet nodig. ik wilde STAR FOX!!!...!!!
#23607  | 2 juni 2009 19:33 - Ansem
Standaard avatar
Reacties: 66
Als jullie dit saai vinden hebben jullie blijkbaar geen Wii/DS en zijn jullie daar ook nie geinteresseerd in. Nintendo owned MS echt met deze conferentie! Echt cool was het.
#23608  | 2 juni 2009 19:44 - Mennez
Avatar van Mennez
Reacties: 679
Ik vond het ook een goeie conferentie achteraf. Mario Galaxy 2 en Mario Bros. Wii Metriod is wel erg tof. Alleen toch moest StarFox Wii er ook nog bij!!
#23611  | 2 juni 2009 19:46 - Segia
Avatar van Segia
Reacties: 916
Vond 't eigenlijk niet zo boeiend. 't Is gewoon meer van hetzelfde. Galaxy is tof, SMB is tof, Metroid is tof en that's it. Daar versla je Microsoft en Sony niet mee.
#23617  | 2 juni 2009 20:59 - elmoclub
Avatar van elmoclub
Reacties: 823
Ik vond het vies tegenvallen! Galaxy 2 is echt overbodig...ziet er precies het zelfde uit. Het lijkt wel copy paste werk. De nieuwe dingen die we gezien hebben in de trailer hadden ook prima in deel 1 gekund. Valt een beetje tegen. New Super Mario Bros. Wii is ook niet zo heel erg spectaculaire. Ben er niet echt tevreden mee
Waar ik wel tevreden mee ben is de nieuwe Metroid en Golden Sun DS! Toch nog iets wat goed was aan de conferentie
#23662  | 4 juni 2009 19:10 - Wear
Standaard avatar
Reacties: 9
Dat er weer een nieuwe Mario komt is top! Wat ik alleen niet begrijp, is dat er tot op heden nog geen nieuwe Luigi's Mansion is... Ik ben van mening dat de Wii daar een uitstekend platform voor is, gezien de Wii-Mote!


Hoe denken jullie hierover?
#23667  | 5 juni 2009 11:57 - elmoclub
Avatar van elmoclub