nieuws
Event

Auteur: Wouter Smink (Wouter, wie anders?)
Geplaatst op: 10 juli 2008 om 09:02

Bron: n4g
English Translation   Tags: Nintendo, pre-E3
wii

Nintendo’s pre-E3 aanstaande dinsdag

Nieuws | 10 juli 2008 - De E3 staat inmiddels bijna letterlijk voor de deur (nog maar één weekje)! Alle grote gamedevelopers komen dan bijeen in Los Angeles en laten zien wat wij het komende jaar kunnen gaan spelen (uitstel van games wordt dan voor het gemak verwaarloosd). De eerste belangrijke dag voor Nintendo Only is aankomende dinsdag: dan houdt Nintendo zijn grote pre-E3 conferentie! Deze conferenties zijn pers-only, maar dankzij het Internet is de rest van de wereld er ook bij. Kortom: dinsdag krijgen Wii- en DS-bezitters (plus de jaloerse Playstation- en Xboxfanboys) een voorproefje van wat ze het komende jaar en op de E3 kunnen verwachten.

Vorig jaar werden grote aankondigingen op Nintendo’s pre-E3 gedaan: de Amerikaanse president van Nintendo kon ons het een en ander vertellen over Mario Kart Wii, Metroid Prime: Corruption, en The Legend of Zelda: Phantom Hourglass. De grote en tevens verrassende aankondiging op de pre-E3 datzelfde jaar was Wii Fit. Het jaar daarvoor werd de eerste trailer van het onlangs verschenen Super Smash Bros. Brawl vrijgegeven. De Brawl-hype begon dus toentertijd op Nintendo’s pre-E3! Al die grote games werden, zoals al eerder gezegd, geshowed en gehyped op Nintendo’s pre-E3. Redenen genoeg om enthousiast te worden voor de pre-E3 van dit jaar!

Dat is allemaal leuk en aardig, maar wat kunnen we dit jaar verwachten? Wel, de Amerikaanse president van Nintendo heeft in de maand maart al gezegd dat Nintendo dit jaar aankondigingen gaat doen over grote en belangrijke franchises. Welke franchises hiermee bedoeld worden blijft tot dinsdag een verrassing. De president zelf zegt hierover:

Quote:
"All I can tell you is what we announce during E3 is gonna be fantastic. The gamer is gonna be excited and the expanded audience is gonna be excited".

Natuurlijk hoopt iedereen dat er meer informatie (nog beter is een releasedatum) wordt vrijgegeven over Animal Crossing Wii. Gisteren konden we je al in dit bericht vertellen dat de kans dat Animal Crossing Wii aanwezig zal zijn op Nintendo's pre-E3 erg groot is. Van welke franchise hoop jij op een aankondiging?

reacties
#18854  | 10 juli 2008 09:33 - Traffic
Avatar van Traffic
Reacties: 51
Ik hoop natuurlijk op een nieuwe Zelda en/of een nieuwe Metroid Prime! Hoewel een nieuwe Super Mario ook niet verkeerd zou zijn
#18855  | 10 juli 2008 09:53 - bram9500
Standaard avatar
Reacties: 188
vervolg op de twilight princess want gananondorf zei toen die verslagen was ik kom nog terug
#18857  | 10 juli 2008 10:11 - Zangai
Avatar van Zangai
Reacties: 52
Duh, dat zegt elke schurk...
#18858  | 10 juli 2008 10:38 - Wouter, wie anders?
Standaard avatar
Reacties: 215
Ik ben het met bram9500, het is ongewoon in een Zelda game dat de grote slechterik zegt: ik kom terug.
#18860  | 10 juli 2008 10:43 - lilfvd
Standaard avatar
Reacties: 20
jullie met je zelda game die heeft zijn topgame al gehad. en mario en samsus ook al dus stop nou eens met dat gebazel dat je een nieuw deel in die serire wil zien nintendo heeft meer characters dan die 3 het wordt nu tijd voor donkey kong 64 opvolger lylat wars 2 f zero diddy kong racing 2 en luigi mansion 2
#18861  | 10 juli 2008 10:51 - bram9500
Standaard avatar
Reacties: 188
eerst zeg je dat je er mee eens bent en dan vind je het ongewoon
#18862  | 10 juli 2008 11:26 - martino187
Avatar van martino187
Reacties: 23
Ik hoop ook op een nieuwe
Star Fox wii
Donkey Kong wii
F-Zero wii
Castlevania wii
Mega Man wii
Yoshi wii
Kirby wii
#18863  | 10 juli 2008 11:39 - lilfvd
Standaard avatar
Reacties: 20
juist martino jij kijkt verder dan mario zelda en samsus.


mijn e3 lijstjes omdat ik ook een xbox 360 en ps3 heb zijn dit wii donkey kong adventure wii opvolger dk 64 lylat wars 2diddy kong racing 2 luigi mansion 2 f zero wii yoshi island wiiwiiware dkc 4 super mario world 3 ds dkc 5 banjo yoshis island .
ps3 god of war 3 jak en daxter 4 drakes fortune 2 heavy rain xbox360 banjo 3 nieuwe beelden gears of war 2
#18864  | 10 juli 2008 11:43 - 00_bever
Avatar van 00_bever
Reacties: 885
hetzelfde al martino187 maar pleaze geen van die games met het woord wii erachter dat vind ik stom
maar ik hoop ook op een vervolg op x111 redsteel true crime en als het kan ook snowboard kids
#18866  | 10 juli 2008 12:07 - Mennez
Avatar van Mennez
Reacties: 679
Starfox Wii mag idd wel komen. Maar ze kunnen ook een heel nieuw karakter uitbrengen en dus een hele nieuwe game en genre. Dát is pas spetaculair. Een nieuwe Zelda of Metroid is meer 'verwacht'. Dat gaat toch altijd maar door. Die games, vooral zelda, zijn natuurlijk wel geweldig.
Ik hoop meer op een echté nieuwe game met een nieuw genre Nintendo karakter.
#18867  | 10 juli 2008 12:14 - martino187
Avatar van martino187
Reacties: 23
Een nieuwe character zou inderdaad ook wel vet zijn he... Toen perfect dark voor de N64 uitkwam had ik echt zo iets van dit is de nieuwe laura croft alleen dan voor nintendo. Naja wie weet wat de toekomst ons brengt.

Ik denk dat nintendo beelden van de nieuwe Kid Icarus gaat tonen op de e3.
#18868  | 10 juli 2008 12:19 - lilfvd
Standaard avatar
Reacties: 20
jah tuurlijk zullen die games een naam krijgen maar ik heb zin in de e3 jullie ook?
#18869  | 10 juli 2008 12:21 - Yamcha
Avatar van Yamcha
Reacties: 166
Donkey Kong Wii
F-Zero Wii
Animal Crossing Wii
Starfox Wii
Luigi's Mansion 2
#18870  | 10 juli 2008 12:45 - Mennez
Avatar van Mennez
Reacties: 679
Luigi's Mansion 2, doe dat maar liever niet ^^.
#18871  | 10 juli 2008 13:31 - lilfvd
Standaard avatar
Reacties: 20
jawel deel 1 was makkelijk maar myamoto heeft al aan te geven er een veel betere game van te maken
#18875  | 10 juli 2008 14:42 - Obvious
Standaard avatar
Reacties: 170

Star Fox wiiDonkey Kong wiiF-Zero wiiCastlevania wiiMega Man wiiYoshi wiiKirby wiiIk ben het dus eens met Martino
#18876  | 10 juli 2008 15:03 - 00_bever
Avatar van 00_bever
Reacties: 885
over een nieuwe nintedo karakter gesproken moet je eens hier kijken http://www.gamer.nl/doc/46602/Eerste-trailer-van-Nintendos-nieuwe-held-Captain-Rainbow
#18878  | 10 juli 2008 16:09 - wall-E
Standaard avatar
Reacties: 1.143
luigi's mansion 2 mag wel komen ja en kid icarus ook
#18881  | 10 juli 2008 17:22 - Link
Avatar van Link
Reacties: 2.860
Een Zelda wil ik echt wel. Er wordt hier veel kritiek ge-uit op het willen van een game uit een bekende serie, maar dat zou toch groots zijn: een échte Zelda voor de Wii? Twilight Princess was 'slechts' een port van de GC naar de Wii. Een 'Wii Only' Zelda kan veel meer doen met de WiiMote en dergelijke. Ook zijn Zelda games altijd goed.
#18882  | 10 juli 2008 17:29 - Mennez
Avatar van Mennez