nieuws
Event

Auteur: ChaniŽl Bakker (Link)
Geplaatst op: 23 juni 2008 om 19:40

Bron: Videogamesblogger
English Translation   Tags: E3
wii

Star Fox op weg naar de Wii?

Gerucht | 23 juni 2008 - Terwijl de E3 nadert, komen er steeds meer geruchten naar boven. Vooral over nieuwe Nintendogames die op de E3 aangekondigd zouden worden. Kid Icarus en F-Zero zijn beide al langs gekomen: nu is een andere Nintendo-beroemdheid aan de beurt.

Nintendo's game designers, waaronder Shigeru Miyamoto, hebben (lange tijd geleden) in interviews gehint naar een vervolg van Star Fox voor op de Wii. Miyamoto in 2006: ''De Wii controller zou makkelijk gebruikt kunnen worden om een airwing in Star Fox te besturen.'' De hints zijn een poos vergeten geweest, maar na een interview met met Star Fox Command (DS) producer Takaya Imamura, zijn de geruchten weer boven komen drijven.
De vraag in het interview luidde:

Quote:
Star Fox would be perfectly suited to Wiiís controls. Are we ever going to see a Wii version?

Het antwoord, in combinatie met een belofte, staat hieronder:
Quote:
I wonder how the adventure of Fox and friends is going to go next time?! I have come up with some idea in my mind, but it is still just a small one. I will try my best so that I can deliver it to you some time!

Er zijn nog geen Nintendogames gepland voor de tweede helft van 2008 en verder. Dit feit, in combinatie met bovenstaand interview en de belofte dat ''op de E3 games aangekondigd worden die ook hardcoregamers interesseren'', zou erop kunnen wijzen dat er meerdere topgames op de wachtlijst staan bij Nintendo. Deze games zouden dan op de E3, die van 15 tot 17 juli duurt, aangekondigd worden.

Miyamoto vertelde onlangs dat het Star Fox-deel dat niet door Nintendo, maar door Namco ontwikkeld was, tegenviel. Dit zou erop kunnen wijzen dat het volgde deel binnenshuis geproduceerd wordt.

reacties
#18379  | 23 juni 2008 20:10 - Pink Rabbit
Avatar van Pink Rabbit
Reacties: 653
Waarom niet, ik koop hem waarschijnlijk toch wel
#18380  | 23 juni 2008 21:01 - Robske
Avatar van Robske
Reacties: 339
Die op de DS had ik in twee en half uur uitgespeeld, maar was desalniettemin redelijk te pruimen. Ik wacht zoals gewoonlijk weer af
#18381  | 23 juni 2008 21:11 - 00_bever
Avatar van 00_bever
Reacties: 885
star fox komt nattuurlijk op de wii het is alleen afvragen wanneer we hem krijgen
#18383  | 23 juni 2008 21:23 - Yamcha
Avatar van Yamcha
Reacties: 166
Ja alle bekende franchises komen wel is een keer op de Wii uit.
#18386  | 23 juni 2008 21:48 - Segia
Avatar van Segia
Reacties: 916
Klinkt goed, zou het best willen zien
#18389  | 23 juni 2008 22:39 - Spicious
Avatar van Spicious
Reacties: 337
NICE ^^ ME WANT
#18390  | 23 juni 2008 22:47 - Tempt
Avatar van Tempt
Reacties: 728
* Prays *
Plz God, Let Nintendo make a New Starfox for real.

Amen.

=DDD
#18393  | 23 juni 2008 23:18 - Mennez
Avatar van Mennez
Reacties: 679
GEWELDIG NIEUWS HIER ZAT IK OP TE WACHTEN, DIT WORD MIJN NIEUWE FAVORIET! STAR FOX DE HELD!!
#18395  | 23 juni 2008 23:55 - Windwaker
Avatar van Windwaker
Reacties: 265
Tis nog geen nieuwe zelda .... maar Dit is ook vet xD
#18396  | 24 juni 2008 00:10 - Mennez
Avatar van Mennez
Reacties: 679
Ja zelda is ook zeer vet, maaarr Starfox Adventures op de Cube was eigenlijk gewoon zelda alleen dan met Fox :O! Liked it! Want more starfox games!
Er staat in de nieuwspost dat de game die door Namco werd gemaakt, dat was als ik het goed heb, StarFox Assault. Die is echt best wel leuk hoor! Als die nu op de wii zal worden uitgebracht met wat updates en nieuwe levels en wat goeie veranderingen dan zal die volgens mij best wel goed verkopen.
#18397  | 24 juni 2008 06:54 - paul.c
Avatar van paul.c
Reacties: 4.263
Zou dan wel eindelijk weer een game zijn die de moeite waard is.
#18405  | 24 juni 2008 13:43 - Tempt
Avatar van Tempt
Reacties: 728
Quote:
Ja zelda is ook zeer vet, maaarr Starfox Adventures op de Cube was eigenlijk gewoon zelda alleen dan met Fox :O! Liked it! Want more starfox games!
Er staat in de nieuwspost dat de game die door Namco werd gemaakt, dat was als ik het goed heb, StarFox Assault. Die is echt best wel leuk hoor! Als die nu op de wii zal worden uitgebracht met wat updates en nieuwe levels en wat goeie veranderingen dan zal die volgens mij best wel goed verkopen.

Star Fox Adventures was zo wreed man. Echt waar.De vervolg vond ik best ook wel vet Star Fox Assault, dagen zoet mee geweest.
#18431  | 24 juni 2008 19:34 - Foxfear
Standaard avatar
Reacties: 9
Ja eindelijk!!!!!
God has heard my prayers!!!!!!
#18438  | 24 juni 2008 21:11 - Mennez
Avatar van Mennez