nieuws
Nintendo default sfeerafbeelding

Auteur: Patrick Zwarts (mrAdmirals)
Geplaatst op: 6 juni 2010 om 14:39
alg

Grafische kracht 3DS vergelijkbaar met PS3

Nieuws | 6 juni 2010 - Volgens een aantal ontwikkelaars is de nieuwe handheld van Nintendo, de 3DS, grafisch bijna gelijk aan de PlayStation 3 en de Xbox 360.

Grafisch
In een artikel van IGN staat te lezen dat verschillende ontwikkelaars zeer onder de indruk zijn van de grafische kracht van de Nintendo 3DS. Deze wordt zelfs vergeleken met de PlayStation 3 en de Xbox 360:

Quote:
“To provide stereoscopic 3D effects the system must have the ability to render each game field twice, one for each of the player’s eyes, a technique that will require significant horsepower to produce.”

“Several developers that have experienced 3DS in its current form have reported, off the record, that it has processing capabilities that far exceed the Nintendo Wii and bring the device with abilities that are close to HD consoles such as PlayStation 3 and Xbox 360.”


3DS
De 3DS zal tijdens de E3 in Los Angeles aan de wereld worden getoond. Tevens zal de nieuwe handheld van Nintendo al speelbaar zijn op de beursvloer.

reacties
#25490  | 6 juni 2010 14:51 - jordybutter
Avatar van jordybutter
Reacties: 386
De E3 wordt ZO VET!!!!!!!!!!!
#25491  | 6 juni 2010 15:10 - Pac
Avatar van Pac
Reacties: 54
Hoewel er in de tekst staat dat de 3DS even krachtig zal worden als de ps3 én de 360, staat er in de titel alleen PS3. Het lijkt wel alsof de schrijver vind dat het een grotere prestatie is om even mooi te zijn als de Ps3 dan de 360.
#25492  | 6 juni 2010 16:23 - Xwiimaster
Avatar van Xwiimaster
Reacties: 708
Talkies, moet ik dit nou echt geloven?
#25493  | 6 juni 2010 16:46 - Link
Avatar van Link
Reacties: 2.860
Wow . Ben benieuwd, maar blijf natuurlijk hartstikke sceptisch. Maar dan is het echt wel hoog tijd voor een nieuwe console, als een handheld dit al kan bereiken!
#25494  | 6 juni 2010 17:18 - captainjp
Avatar van captainjp
Reacties: 1.750
Dat klinkt wel interessant. Ik zou het al genoeg vinden als het de Wii benadert.
#25495  | 6 juni 2010 19:22 - jordybutter
Avatar van jordybutter
Reacties: 386
IGN is meestal wel betrouwbaar.
Als dit waar zou zijn ben ik superblij
#25496  | 6 juni 2010 19:23 - sonic the hedgehog
Avatar van sonic the hedgehog
Reacties: 528
Dan zal de 3ds sterker zijn dan de wii . Dan moet nintendo wel met een wii 2 komen.
#25497  | 7 juni 2010 14:39 - jellejelle
Avatar van jellejelle